Onderscheidende aanpak

Een nieuwe cliënt (het oppasadres) wordt vooraf door Home Care bezocht. Tijdens dit oriënterend bezoek krijgen we een goed beeld van de wensen en verwachtingen van de opdrachtgever, zien we het huis, de tuin en de dieren. Aan de hand hiervan kunnen we dan het beste inschatten wie wij als passend oppasechtpaar of -persoon moeten voorstellen.

Alle mensen die zich aanmelden als huisoppas dienen een uitgebreid aanmeldformulier in te vullen. Als belangrijk onderdeel van de selectieprocedure van Home Care worden alle kandidaten thuis bezocht voor een persoonlijk onderhoud, waarbij we een goed beeld van de persoon krijgen.

Home Care kent alle huisoppassers persoonlijk en onderhoud nauw contact met hen. Elke keer als zij ergens hebben opgepast wordt dit met hen en met de opdrachtgever geëvalueerd en is het weer een update in hun bestand. Wij weten dus precies hoe onze mensen zich inzetten. De ervaring leert dat zij vaak weer worden teruggevraagd.

  • Home Care garandeert en regelt vervanging nog dezelfde dag, in geval van ziekte of andere overmacht van de huisoppasser. Uw dieren zijn dus nooit een dag alleen!
  • Home Care regelt de verzekering in geval van schade als gevolg van het oppassen.
  • Home Care selecteert voor verschillende situaties een passende huisoppasser op basis van hun ervaring (met dieren) en hun voorkeur.
  • Gedurende de oppasperiode houdt Home Care contact met de oppasser.
  • Home Care hanteert strenge regels met betrekking tot aan- en afwezigheid, het niet ontvangen van bezoek en het respecteren van de privacy van de cliënt.
  • Bij Home Care is er sprake van teamwork; Home Care blijft medeverantwoordelijk voor een goede uitvoering van de opdracht.

Op zoek naar een huisoppasser neem contact met ons op.

HOME CARE HUISOPPAS AL 35 JAAR THUIS IN OPPAS VOOR UW HUIS EN HUISDIEREN 

Hans Verhallen | Home Care Huisoppas | Kattenbosch 73 | 5243 SH Rosmalen | tel. 073-5214362 | Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.